8 overkommelige bryllupsblomster, der er lige så smukke

Vil du have en brudebuket, der ikke koster mere end $ 200? Se efter disse alternative blomster, der er lige så smukke til din løsning til bryllupsblomster.



Der er et utal af grunde til, hvorfor bryllupsblomster kan koste et betydeligt beløb.



hvordan man sparer 10000 på 6 måneder

Afhængigt af den anvendte blomstertype (pæoner, david austin roser er alle dyrere), årstid, de blomster, der faktisk er i sæsonen og arbejdsomkostningerne (tro mig, meget hårdt arbejde går i det) - alt dette påvirker de samlede omkostninger ved dine bryllupsblomster.

Mens pæoner og david austins er virkelig svære at modstå, er der masser af andre alternative blomster, der kan skabe lige så smuk en buket og indretning til dit bryllup.



Det er let at oprette urealistiske forventninger uden ekspertisen fra din blomsterhandler.

Se også: 21 Singapore blomsterhandlere at se efter din brudebuket og centrepieces

I stedet for at insistere på at bruge en bestemt blomst, vil vi foreslå at lade din blomsterhandler beslutte de blomster, der bedst passer til dit bryllups tema og budget.



Hvis du stadig ikke er overbevist om vores tonehøjde, er der 8 overkommelige blomster, hvis udseende ikke svigter dig:

Alstromeria

Fredagsblomster #alstromeria # brude slør #astrantia #mastergreen

Et indlæg delt af Mester Grønn AS (@mestergronn) den 20. april 2018 kl. 08.42 PDT

Denne petite og smukke blomst giver en god kombination med større blomster som roser og nelliker.

Den kommer i mere end 150 farver og er i sæson i slutningen af ​​foråret til forsommeren.

Rose

Vild lavendel, hvede, tidsel og springvandgræs giver denne brudebuket lidt spunk og legende! #dawnqweddings #dawnqfloraldesign #sgflorists #sgflowers #flowerstagram #flowerig #fleurs #sgflorist #flowerbouquet

Et indlæg delt af Dawn Q. (@dawnqflowers) den 7. april 2018 klokken 03:04 PDT

Se dette indlæg på Instagram

Det smukke billede @wewwwson med Eileens buket med et af de mest efterspurgte farvetemaer i denne sæson. #brud #brud #brud #instabride # bryllupper # bryllup # bryllupsmål # bryllupsinspiration # bryllupsinspekt # bryllupsidéer # bryllupsblomster # brudeblomster # søddampbrude # sgbrides #sgweddings #singaporbridesweddings #sweetascosmos #weddingscoop photography @wewwwson

Et indlæg delt af Meiting (@ sweet.as.cosmos) den 13. oktober 2018 kl. 19:31 PDT

De er overraskende en relativt billig bryllupsblomst. Nogle sorter ligner pæoner, og de ser godt ud med masser af andre blomster.

Babyens ånde

Som du kan se, har vi mange af disse farvede barns ånde. Køb dem fra os. Fås som 5-stilk eller 10-stilk buketter til selvopsamling eller levering i morgen. E-mail blomster@bloomroom.sg for at bestille. #bloomroomsg #babysbreath #dyed #fresh #flowers #sgflowers #saturday #pink #darkpink #blue #orange

Et indlæg delt af #bloomroomsg (@bloomroomsg) den 22. september 2017 kl. 2:54 PDT

Se dette indlæg på Instagram

Intet andet end disse søde boutonnières #firstsightsg # 꽃다발 #firstsightwedding

Et indlæg delt af First Sight Singapore (@firstsight_sg) den 17. juli 2018 kl. 21:01 PDT

jeg tænker mere på dig, end jeg burde

Vi skal medtage dette på listen, uanset om du kan lide det eller ej. Babyens åndedræt kan være over hyped, men det er utvivlsomt lavet til bryllupper.

Fra dekoration af modtagelsesbordet til fyldning af mini-glasskrukker til din brudepigesbuket - babyåndings luftige og drømmende æstetik gør det let at udnytte.

Nellike

Glædelig lørdag! Har du bemærket, hvor utroligt lange nelliker holder? !! De er en bestemt gå til, når jeg vil have blomster til at vare lidt ekstra længere! ️ Og hvor sød er mit elefantlys fra @thompsonferrier_nyc?! Hun er dejlig og har den smukkeste duft af Lotus & Lily. Du kan tjekke hende ud og velkommen til at bruge rabatkode 'Decoratordiva120' for at modtage 20% rabat fra @thompsonferrier_nyc på alle deres smukke vifte af dekorationslys! Gudskelov, solen skinner stærkt i dag! Lad os alle prøve at gøre det samme ️️ # shinebright Hav en dejlig weekend alle sammen! . . . . . . . #mysaturdayvignette #swoonworthysaturday #styledtables Saturday #candlelover #pinkflowers #tray #pinkandgold #pinklovers #luxurydecor #vignette #bhgflowers #freshflowersfridays #carnations #parisianstyle #happyvibes #elphantlove #love #BlushPink #partystyling #eventdecor # dejlig_shotz

Et indlæg delt af Linda SV (@ decoratordiva1) den 21. april 2018 kl.11: 10 PDT

Se dette indlæg på Instagram

Velsignet søndag alle sammen! Jeg håber, din dag bliver så afslappende som hvordan denne buket får mig til at føle mig nu

hvordan man tilfredsstiller din mand seksuelt

Et indlæg delt af Pragthistorie (@adorninglory) den 27. april 2019 kl. 19:06 PDT

Du føler dig måske overvældet, hvis din blomsterhandler foreslår at bruge nelliker til dit bryllup. De har dog alt det nødvendige, der gør det til en god fyldstofblomst.

Nellike er robust og langvarig, og de unikke takkede kronblade ligner de unikke kronblade af pæoner, når de er spredt brede og samlet tæt sammen.

Freesia

Søde ærter, lilla og freesia. Du kan sikkert gætte, hvor god denne buket lugter ... # bryllupsblomster # lilla # berkshireflorist # pangbourneflorist #underthefloralspell #flowersofinstagram #theflowershop #floristshop #freesia #sweet #roses

Et indlæg delt af Hannah hos Ruby & Grace (@rubyandgraceflorist) den 14. april 2018 kl.6: 34 PDT

I fuld blomst ... parfume er uvirkelig # freesia # blomster # london # forår # hvide blomster # duft # duftende blomster # hjem # weekend # infullblom # skønhed # natur

Et indlæg delt af Paul J Little (@paul_j_little) den 13. april 2018 kl. 1:30 PDT

En anden robust blomstervariant, freesias kommer i en række farver og udstråler lignende vibes til de dyrere calla liljer.

Voksblomst

Se dette indlæg på Instagram

Sød bomulds blomsterbuket til en brudes før bryllupsoptagelse

hvordan man starter sex med en pige

Et indlæg delt af Lunefuld blomstrer (@ whimsicalblooms.sg) den 3. december 2018 kl. 2:32 PST

Til rustikke bryllupper med have-tema kan du ikke gå glip af at bruge voksblomster.

En af mine foretrukne fyldstoffer til brug i blomsterarrangementer, din buket vil nyde et hak op i smukhed med denne lilje af dalen.

Se også: 8 smukkeste bryllupsbuketter, der bringer foråret til din fest

Begonia

Opret en sød og lækker buket med begonier! Det vil være svært at gå galt med denne, hvis du bare vil have en buket, der ser lige ud.

Tulipan

Flover: @define_plantstudio Foto: @ matus.koprda #tulipaner #tulipsbryllup #springbryllup #definer_plantstudio # simpelt # lyserød bryllup

Et indlæg delt af Edin agentur (@edinagency) den 7. februar 2018 kl.11: 48 PST

Se dette indlæg på Instagram

Baby lyserød - # sød # lyserød # hvid # rustik # buket # bryllup # smuk # piger # blomst # stil # bryllupsbillede # brud # brudgom # elsker

Et indlæg delt af Online blomsterhandler (Singapore) (@theflowerpractice) den 18. september 2018 kl. 04:06 PDT

Jeg ved ikke om dig, men tulipaner er bare så særprægede smukke. Du har ikke brug for mange andre fyldstoffer for at sprede det op.

Se også: 7 ting at bemærke, inden du vælger din bryllupsbuket